Dagen idag ser ut:

Hejsan!
Idag händer det lite saker :D
Först när mamma kommer hem från sin träning så ska vi åka till stan. Där ska vi gå till en affär som heter något konstigt..haha Där säljer de hudvårdsprodukter och smink :P Yey!!
Ska bli så kul!!
Varför vi kollar på detta är för att mamma kanske ska börja sälja det, men det är inte bestämt än. Men det kommer iallafall bli toppen :D

Efter det ska vi hem och fixa oss och sedan till våra kompisar och äta middag!! Ska bli aproligt, vi har inte träffats på typ åratal!!!
Men sen är det väl bara hem... Skolan börjar ju också på måndag. Nice, men lite tråkigt eftersom jag har ju typ inte gjort något under lovet..-.- har ju varit sjuk typ heöa lovet ut. Men jag har faktiskt varit med Sandra och igår med Hanna, hade såååå kul!
Jag och hanna hade Little big planet maraton. Vi spelade alla världar på spelet, sen fotade vi och åt godis och drack vimto och hade det toppen, det var typ 19037198284028374628075620 år sedan vi var med varandra..synd och nu väntar jag bara på att Linnea ska ha tid med mig haha, då bli jag super glad! Då har mitt liv återställts ;D
haha, men nu ska jag duscha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss ♥
kommer en arkiv bild :P
image description



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback