Ont i magen!

Men kåååårvar då!
Nu har jag ont i magen också :( Varför ska allt hända mig till nu på sportlovet? ;O
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll så att jag blir frisk snabbare, hoppas bara inte jag har influensan. Skulle ju vara synd om jag skulle vara sjuk hela lovet ju :/
Men.......sånt e livet, såånt e livet, så mycket falskhet bor det häär! (osv...)
Ska ju också klippa mig på torsdag :D Då lägger jag i ljusa slingor så att mitt hår blir ljust lite snabbare.. Saknar det såååå mycket!

Har ni tänkt på en sak?
Alla som färgat håret mörkt längtar tillbaka till de ljusa! Jag, Hanna, Fia...mm.., så om ni ska färga ert hår mörkt, tänk på konsekvenserna!
Jag saknar mitt hår supermycket, men jag trivs också superbra i denna hårfärg ;D
Vet egentligen inte vilken hårfärg jag vill ha, men just nu ljust! För om jag kollar tillbaka på alla gamla bilder på mig när jag har ljust hår så får jag typ ångest och hamnar på deppmode.. synd.. Men typ alla jag frågar vilken färg de tycker passar mig bäst eller som jag ska ha så svarar de mörkt (förutom min familj som vill att jag så snabbt som möjligt får tillbaka min ljusa hårfärg..) Känns bra när man har en sån stöttande familj! ;)


Ska väl kolla så att bilderna fortfarande laddar över, har ju typ 1200 något..bilder! Ganska mycket så det tar tid.
Jobbigt också när man e sjuk och ska hålla koll på datorn så att ingen drar ut kontakten eller stänger ner så att allt försvinner! :P

Puss Miranda♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback