varför skriver ni inte ? ;(

Egobild javet...
MEn vrf bloggar ni inte ? ;( okey ni kanske har dans eller ärmed en kompis.. men det känns fett forever alone här ;) Men iaf så lyssnar jag på ONE DIRECTION och Hollisters playlist, båda ääääääger !
Men Hanna tror jag tycker oxå att vi ska eller försöka blogga 5 inlägg var, det blir ju då 15 inlägg per dag, då kan vi hålla på så i två cveckor och då hamnar vi SÄKERT på blogg.se mest aktiva ! 
om vi inte skulle det, vore det konstigt.. för typ man brukar blogga typ så om man ska hamna där.. eller typ blogga dygnet runt ;) men inte typ 20 inlägg på samma timme, men typ dela upp det - haha nej jag bara säger vad jag TROR jag har ingen aning, fråga Hanna, hon har vart på blogg.se mest aktiva OCH est kommenterade ♥
Men jag ska äta nu, jag vet att jag äter VÄLDIGT sent men idag var det faktiskt lite senare än vi brukjar... vi äter typ vid 7, är det sent.. ? för typ alla mina kompisar äter kl 5 !
sry, men måste gå nu, uppdaterar senare ! :D ♥
/Linnéa


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback