Var och fotade vid sjön.

Tjena mittbena.
okey nu får ni bara se dom som blev på mnig, resten.. alltså dom här "naturbilderna" blev så himla fula, så jag vill inte visa dom.. ;( asså ni anar inte hur j*vla kallt det var ute ! det är f*n sjukt. jag tänker direkt på uteliggare när det är såhär kallt, stackars dom ;/ och så blev de flesta, eller dom sista suddiga för det blev lite mörkare då, påvägen hem :P ♥
men asså jag stod vid det här röda huset i typ en timme. jag DOG ! det började blåsa såå mkt där nere vid sjön, ni kanske ser i bakgrunden att det är där, men det är 13 cm is.. på vattnet ?!
men iaf, eftersom blogg.se har ändrats kommer den här blioggen aldrig komma på startsidan.. och verkligen om vi inte uppdaterar mer, jag suger på att uppdatera, förlåt. ;( igår gjorde jag typ bara 7 eller 11 inlägg FÖRLÅT ! D; men nu tänkte jag titta på tv, har inte tittat på tv i mer än 2 sen typ början av 7:an så jag ska se hur det är, kmr inte ihåg.. jag fattar inte att man bara kan sitta stil och bara titta på rörande bilder, eller TV RÅ ? xP det borde väl vara tråkigt.. och tiden  gick alltid så fort när jag tittade på tv, efter skolan satt jag och sen woops så var klockan 7 och middag var färdig.. ;/ de e inte roligt.
men jag tänkte baka.. fast jag är typ inte sugen alls på något ;( haha jag tänkte baka för att fota det, men ni vill väl inte ha mina fula foton.
/Linnéa


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback