Vad finns i Linnéas väska?

LÄXOR -.-'
Engelska ^^
Matte x]
shuuuue bre ! ;)
Jag har läxor.. men jag tog bara ut matte & Engelska.. Jag ska träna lite på oregelbundna verb till imorgon, då har vi muntligt test typ med det, vi har det det ofta nu för tiden ;)
MEn iaf, jag kan alla, kunde alla utom typ 5 när vi fick dom i läxa ;D
MEn jag vill ändå vara helt säker på att jag kan dom, så jag ber mamma att förhöra mig senare :)
Och vi ska ha typ tre sidor eller mer, med bara oregelbundna verb som läxa till  nästa gång, egfter imorgon.. eller iaf vad jag har hört... men det går ju eftersom dom andra kan jag väl helt okey och dom här var väldigt lätta :P
Men sen matten, vi har börjat på nytt kapitel - BRÅK !
världens enklaste.. trodde jag, jag kommer till tal 6 sen tal 7 fattar jag nada på och talen efter det ?! asså bläääää, korvbajs kommer inte fatta omjag inte får hjälp av HANNA L, hon e den ändå som kan hjälpa så jag förstår :P ganska roligt egentligen, när Alida berättar hur det går till så sitter jag där och ba hmm.. mmm okey ?!?! fast jag fattar det mesta men nu räknar vi helt annat kapitel oxå.. men när hanna l hjälper mig fattar jag helöt perfekt.. och HOPPPAS jag får okey på provet, vi har gjort ett matteprov, förra veckan tror jag det var, aah och jag brukar inte få så värst bra betyg men jag hoppas jag får det nu.. jag tror faktiskt inte det om jag ska vara ärlig, för jag jobbade om kapitlet typ 3 ggr men förstod ändå inte suuuperbra ;( men hoppas Hanna kan hjälpa mig lite på det här kapitlet.. men iaf .. oj nu blev det mkt text här..
Men jag hoppas att jag kan uppdatera lite mer sen.. asså jag vill verkligen hamna på blogg.se mest aktiva, hahahah xd jag skriver detta i varenda inlägg xP
ohh nej, nu ska jag börja med mina "xP" igen x)
FÖRLÅT ATT JAG SLÖSADE PÅ ER TID ! men nu ska ni få göra något myyyyyyycket roligare, nämnligen...... KOMMENTERA :D
HAHA men vi höörs !
/Linnéa ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback