Toppen dag idag då :D

Yey!
Har varit en toppen dag på "megashop" idag med Martin och datti :D
Har dansat, tränat på att stå på händerna och jag har lärt mig breaking :D
Det var superkul :) träffade också en kompis till "Christopher Collins"... Han som var med på talang och dansade Michael Jackson :D jag och datti gick i samma dansgrupp som honom förut :) coolt va!? Haha och han kom ihåg oss för han (kompisen) ringde till Christopher och berättade om att han träffat oss :D
Han skulle egentligen ha varit där men han hade gjort illa handen så han kunde inte... Synd, men han brukar vara och dansa där så näsa gång kommer vi säkert att träffa honom :) super kul!!

Ska iallafall sluta skriva nu, börjar få kramp i fingrarna eftersom jag skriver
från mobilen och då blir det fel hela tiden så jag måste skriva om..

Puss Miranda ❤
ps. Random bild på mig ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback