Tog bort inlägg :/

Tog bort mina 2 inlägg som jag skrev innan..
Det första blev ju helt mysko så, det var väl lika bra! Men det andra var det ju inte någe fel på!! Problemet var att jag kunde ju inte skriva ett inlägg om inlägget innan som jag har tagit bort ;) haah vet komplicerat :D

Men idag ska iallafall mina kusiner och faster åka hem. De kommer åka ikväll och jag vill verkligen inte att de ska åka för de e så snälla! :P Jag hade aldrig träffat de innan men nu e jag superglad att jag gjorde det :D

Imorgon är det bara en vanlig skola -.- vanligtvis tycker jag skolan är kul men på någe sätt vill jag verkligen inte gå till skolan i morgon.. :( Vet inte varför? Kanske för att jag är trött eller så ;)

Igår spelade jag, pappa, Åsa, Mikaela, Angelika och Gabriella bowling iallafall :D Jag vann över alla och det är faktiskt första gången ;D Haha, jag brukar alltid komma sist men nu gick det bra!
En gång gjorde jag 2 strike på raken och sedan 1 spärr, kände mig super stolt då! Jag och pappa tävlade mest eftersom han ville iinte att jag skulle vinna men det gjorde jag ändå :P
I början gick det inte bra men när jag började använda bara 1 klot (som blev mitt lycko klot) så gick det bättre :D
ska iallafall skriva på min dansgrupps blogg nu :D www.showgrupp.blogg.se där får ni läsa om vad som händer när vi dansar :P och vad som händer när vi har show och när vi har show :O) Har inte skrivit där på ett tag nu.. får väl börja :P Vi behöver faktiskt lite läsare!! ♥
Men ska kanske också fixa en header till oss på denna blogg :)

XOXO Miranda ♥

Igår när jag spelade xD


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback