Mysigt!

Sitter nu på mitt rum och gillar inte pappa... Han har slarvat bort min bok som är från skolans bibliotek!!! :O herregud!!!! Jag blir galen!!! Andra gången nu jue :(

Men annars har vi haft en mysig kväll med kusiner och faster :)
Jag tycker de är ascoolt att de kommer från Göteborg :D vet töntigt men ändå! Känner ingen (förutom de) som är därifrån ;)
Juste! Jag och Åsa lagade mat till familjen. Det blev så gott :D Åsa lagade något med svamp och makaroner och jag stod för efterrätten :P jag lagade en liten skål med först:
Yoghurt, sen "müsli", sen varma och kokade bär och sedan en liten klick grädde med riven choklad på :D gott va!?
Det blev en succé!!! (kommer bild!!)

Aja... Ska leta upp min bok nu! Kommer säkert inte hitta den men det är ju värt ett försök. Nä Miranda!! Inte tänka negativt!!!!!
Jag kommer säkert att hitta den och när jag gör det kommer jag bli GLAD :D

Puss miranda ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback