lite uppdatering.

helluuu..
Linnéa här, först vill jag bara säga, följ mig på instagram neal1n !
fråga mig inte varför jag heter just det. Men iaf, jag typ vill att det ska bli mååndag just nu, för jag typ äääälskar musiken på skolan och matte, vi har det imorgon + syslöjd med världens snällaste syslöjdslärare, hon är ny. annars så var jag ute imorse innan lunch och gick ett varv runt mitt kvetrer och fotade lite i morgonsolen :) bilden ovan är en bild från imorse dårå. men jag hade tänkt att starta om på nytt fast det är helt onödigt, okey visserligen får jag alltid  typ 20 mer läsare än jag brukar med ny blogg men jag vill helst ha samma i flera månader.. så jag ska nog bara ändra heeela llinneasfoton.blogg.se och låtsas som om den är ny för mig själv -  muppat.
Men nu ska jag gå, bara lite uppdatering om vad som händer migrå, kram.
/Linnéa


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback