JAG VILL HA SOMMAR !

Gröna lund :D jag fotade de när vi var påväg till skansen..
ofta man åker till skansen, istället för gröna lund.
En björn, på skansen, var svårt att fota utan mitt zoom-objektiv.. haha hade det inte ens då ^^
En anka, tror jag xP haha jag fotade typ två ankor i vattnet med blixt, och det blev bäst med blixt och öändå fortsatte jag att fota utan x) jag är smart knäpp.
utan blixt, åååh jag vill ha sommar !
haha ank-ass ! xP
humor asso ;o
vet inte vad dom heter, randisar :D
en till randis, den var jääättesöt, fett kul att det tittade upp precis när jag fotade :D ♥
orm.
en grön orm :P
en till orm, en coool ;;)
en papigoja (STAVNING)
en orm med tungan ute :P ♥ det var fett läskigt att fota den, den var näära..
någonting och ekorre, tsm ?!
ser ut som att han tittar in i kameran...
Hanna & Sandra ♥
dålig bild, på en slemmig smiley.. eller den ser ut som en smileys XP
på magen^^
en haj :)
min krokodilkompis ;D
jag vet inte hur jag fick den där skarp, men :D
haj igen
suddig fisk :P
den där igen, skarpis :P
suddig ögonfisk, den har ögonen över vattenytan xD
haha ser ni xP en rulig kille de
söt fisk xP
fin fisk xP
OMG, jag åt fisk idag.. hoppas det inte var någon av dom här... ;//
suddiga nemo.. tror ja
nemo ! :DDD
min pappa ;D
min brorson :D
min kaktuskompis ;P
en gammal kompis ;)
min fiende ;o
mina händer.
min parfym :))
min lena rumpa :PP
MIN FRU ! ♥♥♥
...
syster ♥
/Linnéa


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback