hejsan hoppsan

Hejsan hoppsan, jag tänker satsa mer på den här bloggen, än min blogg, även om min blogg har fler läsare ! fast såklart ska jag avsluta tävlingen där, jag kommer inte sluta blogga där bara minska på uppdateringen ;)
MEn just nu bara sitter jag, har på the voice på tv... men jag börjar 08:50 så jag måste skriva det här snabbt sen måste jag fixa lite grejer, asså packa gympakläder, borsta tänderna borsta håret och ta på mig jackan och... haha men typ det ! ;)
Äntligen får vi lite kommentarer, okey inte lite.. pyttelite men det är bättre än 0 ^^
MEn jag måste dra nuuu ;s ♥
btw, jag ska göra en header idag, skulle egentligen åka till täby med Julia, men mamma gav mig utegångsförbud för att jag inte har lyssnat och jag kom hem typ 3 timmar sent igår... ;( så jag måste gp hem direkt efter dansen och jag har inget bättre för mig (förutom spela piano^^) så jag kan göra headern då :DDD ♥
bra grej för er, men inte mig ;(
måste gåååå !
HEJDÅ
/Linnéa


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback