Heeey ;)<3

Hejsan hoppsan, tack för alla kommentarer... :D
Iaf så tänkte jag att när jag kommer hem, då ska ju jag och Julia åka till täby c men om det blir för sent för det kommer jag göra en header till bloggen om min dator kan sluta cp:a -.-' den cp:ar sååååå mkt !! ASJOBBIGT juu ;( Men annars så är jag hos min moster och jag hoppas verkligen vi gör den här bloggen till en riktigt UPDATEBLOG ;) haha men det är mkt roligare om vi skriver oftare och vi har ju oxå fått kommentarer om att vi ska uppdatera mer, eller EN kommentar, memn det räknas ju oxå xP
oj..
nej men iaf så kan ni besöka min egna blogg oxå om ni vill `? :DD <33
Klicka bara HÄÄÄÄÄÄÄÄR !" ;P
HIHI ! :D busigt.. nej skojja det är Anton replik xP
vill ni läsa om hur det gick när jag besökte en skola jag ska söka in till så kan ni läsa det på min blogg da, den jag länkade här över ;P
HIHI, asså hjar ni märkt att jag typ heeela tiden skriver Psmileysar som typ ;P :P xP :p
men jag e asss van att göra det ;P oj nu kom det en sån igen xP hehe ojsasan igen :P hihhhhihhiihihhihi nu blev det en till =P nee nu skojar jag bara, okey det börjar bli tråkiogt att läsa nu, så vo häöörs ! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback