Gotland iår oxå ! :D

Tjena mittbena... ;)
Jag ska till Gotland iår oxå, åker dit varje år.. och jobbar. men iår kommer jag mest satsa på att ta fina foton och så ska jag träna lite, kondition och styrka och magen tror ja xP ♥
Men här kommer några bilder från förra året på Gotland...
jag... på bilden xP
fjäril :) ♥
bryggan..
Knäcken :) ♥
en gränd :D ♥
en .. inte så fin blomma xP ♥
en blooomma :P ♥
dom pratar me varandra ;) ♥
Visby :D ♥
:D
Jag har fotat alla bilder.. utom den sista.. den fotade Mija :D ♥
Men nu ska jag gåååe.. och jag har fixat 23 läsare på 10 minuter men nu kanske det har höjts.. assså inte så mkt.. men mer än vad vi hade när jag loggade in (typ 3 läsare...)
Vi Höörs, kommentera nuuuuu ! :D ♥♥♥
/Linnéa

Postat av: Mija

Vilka fina bilder :)Fjärilarna som prata var finast! Va bra att du ska till gotland i år oxå. Då ska vi fota ännu mer :D

2012-01-24 @ 13:15:54

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback