Godmorgon!

Godmorgon alla söta!
Idag har jag och Joanna studiedag så vi vaknade nu :D
Så härligt med sovmorgon plus att jag inte sov något förra natten :/ men nu är jag rätt så utvilad! :)
Idag ska jag och Johanna först gå upp och fixa oss och äta frukost och så, sen ska vi göra läxor och gå ut med vicke min hund :D, efter det besöka våran gamla skola och träffa gamla lärare ;) det ska bli kul och se om de känner igen oss!! :D
Haha, det gör de säkert ;) kanske går till ett och annat dagis också :) bara för skojjs skull c:

Nu ska vi äta frukost så puss och hoppas att ni får en underbar dag i skolan medans vi är hemma och har det bäst :D haha!! Måste ju retas lite iallafall
:P

Puss Miranda ❤
Ps. Bild på min söta lilla vovve!! :D den är från nu om man säger så ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback