Detta fält måste fyllas i

usch.. det var ju verkligen inte världens vackraste bild.. men nu blev det så..
Iaf, linnea här ! ;)
Men jag ville bara uppdatera lite, har inget speciellt att säga.. men det är roligt att miranda har börjat skriva, va ett tag sen men ändå :S
det känns verkligen som om vi inte kommer hålla den här bloggen uppdaterad... känns som om vi kommer strunta  den och typ glömma den som alla andra bloggar, men kan vi inte länka den här bloggen typ överallt.. våra bloggar, facebook youtube.. INSTAGRAM ! wordfeud, i chatten ;)
överallt.. då kommer vi nog KANSKE få fler läsare, och sen om vi är i täby, kan vi gå in på alla datorer och skriva den här bloggen i sökrutan xP haha ja e desperat etfer läsare.. men det är myyycket roligare att logga in och se kommentarer och att statistikemn höjts med en bra bit.. så blev det på min blogg, dela med er till den här bloggen oxå va !
oj... jag har kollat ner på tangentbordet hela tiden och så tittar jag upp lite snabbt.. asså jag tittar ner även när jag känner att jag skrivit fel, ni vet ju mig.. jag bryr mig inte såååå mkt opm kjag rpåkade skriva fel.. tror jag gjorde det nyss.. men iaf så tittade jag upp och såg hur mycket jag hade skrivit.. skulle egentligen bara skriva hej.. och typ sen hejdå xP ♥
Puss.. nästa inlägg kommer det nog KANSKE bilder ;) ♥
/Linnéa


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback