Update !


hej.. lite uppdatering från mig da! jo jag ska duscha nu sen baka för vi ska fira min syster (födelsedag) idag, lite tidigare än när hon fyller år faktiskt men iaf sen kommer massa gäster och jag ska nog tjcoka mig med allt gott vi har fixat :P
Sen bloggar jag väl lite mer.. kanske lägger upp någon bild från det.. asså typ inte på människorna för min syrra vill aldrig vara med på bild och dom vet ni inte ens vilka dom är så... typ haha ne men typ vet inte, vi får se!
kram
/Linnéa
btw, förlåt att jag suger på att blogga här ska bättra mig men jag har ett litet löfte som jag ska försöka hålla som jag skrivit om på min blogg...

Postat av: Felicia<3

Fin bild, men vart är den tagen?? I dalarna??

Bra blogg:)

2012-02-12 @ 20:07:56
URL: http://threedreaming.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback