Sandra ♥

Sandra du är världens bästa vän. Du är en vän jag kan lita på upp till 100%, det finns inget dåligt med dig och du är s j u k t rolig !
Du är en vän man kan prata ut sig med, en vän som förstår vad man än säger, en vän jag kan berätta allt för.. En äkta vän. ♥ Jag älskar när vi skrattar sönder så vi dör i två minuter och ramlar på varandra. Jag har nästan roligast när jag är med dig av alla kompisar !♥ Du hjälper när man behöver hjälp, och ger snälla komplimanger^^
Det var menat att vi skulle träffas. Och vi hade roligt igår när du sov hos mig, på en vardag! kändes kosntigt men rolig och vi åt godis... ;) ♥
Du är världens sötaste barn! sötare än dig finns inte. när du skrattar är du skitsöt och jag ÄLSKAR ditt garv !♥
Vi har alltid roligt när vi är med varandra!
och så har vi ju våran drogbild som vi drogade :D
När vi var i Täby Centrum och garvade SÖNDER åt våra bilder.. och vi satt i dom där stolarna i 2 timmar! :D
vi skrattar verkligen alltid.
En vän som du vill man aldrig förlora... Hoppar du hoppar jag
Älskar dig bästa vän ♥♥♥
kommer aldrig glömma våra minnen!

Postat av: Anonym

Naaaaaw vad snällt bästis!!^^<3333

Jag känner likadant för dig, älskar dig och det kmr jag alltid att göra<3333

2012-02-08 @ 22:14:31

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback