Sandra sover hos mig :)))))<3

Tjena mittbena folket ! Sandra sover hos mig, asså min dag var såhär idag! Först så vaknar jag och mamma ber mig att låsa dörren när hon hade gått och då var jag tvungen att gå upp ur sängen och då frös jag. Sen så bloggade jag och tittade lite på the Voice som vanligt och sen sprang jag iväg till skolan men gömde skridskorna så ja gick tillbaka och hämtade dom. Sen kom ja ca 10 min sent till engelskan. Sen var det lunch och då gick jag Julia och Sandra och åt köttbullar med pasta hemma hos mig istäället för fisk i skolan bara blev så sen gick vi tillbaka och då hade vi gympa och vi skulle åka skridskor runt rönningesjön. Och jag åkte med Julia och Sandra och en bit med Hanna l. Sen så åkte vi tillbaka och så åkte jag och Sandra vidare och satte oss på hopptornet ;) sen kom Alina och Fredrik sen gick vi tillbaka till skolan och hade NV vi kom ca en kvart/tjugo minuter sent. Men typ halva klassen gjorde det. Och sen slutade vi och då skulle jag ha åkt med Sandra till Täby centrum för jag skulle möta min bror och lämna medicin till honom och då ringde mamma och blev arg på migför att jag
Missade bussen som ja skulle tagit tjugo i men vi slutade kvart i fyra för att vi var så sena. Men då blev hon arto h bara sa att jag skulle gå hem och så gjorde jag det med Sandra och sen då var jag och Sandra inne på datorn och vi typ skrattade och så sen skulle vi fråga om hon fick äta här och det fick hon och vi hade roligt vid bordet för vi snackade om två speciella personer en var min systers "kompis" ;P men sen så frågade jag mamma om jag fick sova hos Sandra nu på en vardagskväll och hon sa ja sen frågade vi sandras mamma om vi fick men hon sa nej men vi fick om vi sov hemma hos mig så då gör vi det så nu ligger Sandra och sover medans jag bloggar lite snabbt här för eran skull ;o och imorgon kommer vi ha författarbesök av Douglas foley ! Det blir säkert asroligt eller kanske ?! ;) KRAAM /Linnea



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback