Romme idag!!

Yey!
Idag var jag och klassen i Romme :D det var superkul!
Hände massvis med saker, men allt berättar jag inte nu för jag e med Johanna (ätit här) och ska snart hem till pappa (med pappa)... Orkar inte heller skriva så mycket nu, :/ haha förlåt!
Aja, jag tycker nästan att det är roligast att åka buss, man sitter med alla kompisar och skrattar, sjunger, berättar historier och har kul! Vi hade super kul!! ;)
Synd bara att jag, Hanna och Linnea inte gick i samma skola eller klass... Annars skulle vi ju kunna åka tillsammans :) men nu e det inte så :(

Tog inte heller inte några bilder från när jag var där.. Men typ 3 bilder på bussen dit. Det var så kallt så jag orkade inte fota! ;D

Puss Miranda ❤

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3250225/images/2012/pic_189751338.jpg" class="image">



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback