perfekt helg! :D

hejsan alla glada! (och ni ledsna oxå).
är typ asglad just nu^^
våra kompisar kom en helg för tidigt, de skulle kommit nästa helg, hahah fail! men det är ju kul så nu är vi med dom den här helgen isyället :)
men ska ju på tävling imorgon oxå, och jag & linette har fixat fett coola dräkter! eller bara som vi kn ha tils vi fixat nya dräkter, mihihihi :3 och så kan jag gå på en grej som jag egentligen inte kunde gå på, är SÅ GLAD :D ååh livet bara leker just nu!♥
fråga inte varför jag har rött läppstift på mig..

PUSS! /hanna

Postat av: L I N N É A ♥

ja vet vad du menar att du kan gå på nu, GRATTIIIS.. kan du komma på Fredriks oxå då? :P ♥

nu den här helgen.. faktiskt idag x)

2012-02-11 @ 12:12:06
URL: http://llinneasfoton.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback