Lurade syrran med en Fakespindel :D

DEN fakespindeln försökte jag lura min syrra med :D hon blev räääädd :DD MOHAHAHA ! ♥
iaf jag satt och väntade på att hon skulle ropa på mig(hon brukar det när hon bestämmer saker med mamma så vill odm att jag ska vara med och bestämma) så hon ba "Linnnnnéééééaaa koom!" och ja ba "vrf" för att jag brukar säga så och hon ba "men kom bara" och jag ba men åååh okey, som jag brukar och så ba satt jag och bestämde med lite saker till hennes födelsedag den här gången (14 februari) och sen skulle jag gå in på rummet igen och påväg in går jag bakom henne och lägger den spindeln i hennes nacke och hon ba "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh" haha och kastade den på mig x) det var roligt ^^ haha, se skojjbråkade vi och kastade den på varandra och mamma ba till min syrra "men varför blir du så rädd igen, du vet ju att den 'r fake" hihi :P men man blir faktiskt rädd ändå, den ser lite äcklig ut...  asså den är inte så stor på riktigt den e typ en ganska stor för att finnas i sverige men för andra länder är den värsta MINI-spindeln.. :P
Var det jag ville säga x)
/Linnéa


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback