JAG DAMPAR !

Asssåsåååå, ja har lagt märke till, när hanna gjorde tt videoinlägg och sa att hon var typ synsk så tänkte jag, men sånna saker har man ju vart med om.. men nu händer det sånt VARJE dag! titta.. igår bloggade jag ju om vädret xP haha men det typ var fett mörk och dystert på himlen så skrev jag om det ska snöa / vara vinter nu ska det se ut såhär, så ja la ut en bild på för typ några veckor sen, OCH NU ÄR DET SÅ! ;P
titta ja tog en bild alldeles nyss för att visa skillnaden!
Här är bilden jag visade, att jag ville ha det såhär:
och här är bilden från hur det ser ut just nu:
fast ja höll inte handen sådär, ja tog fotot och tänkte ba.. men vänta! haha ja ville ju ha såhär fett najs!
men andra grejen som bara hände idag.. asså aah men jag satt och tittade på Förhäxad, med 8 säsonger och så tänker jag såhär(jag har sett alla säsonger sjukt många gånger) att jag inte hade sett Pheobe  & prue lipa på filmen (två syskon) och så ba efter typ 5 minuter så ser ja att dom går sin väg och vänder sig om och lipar !! haha jag ba... o.o omgggg...
iaf, sen har det hänt mkt mer oförklariga saker.. vill inte berätta dom nu, men mm ;s
aah iaf, de e såååååå coolt!
det händer typ HELA TIDEN! asballt liksom jaouw kantarell ;)
när jag glömmer bort att sånt här händer.. de e då det händer, så kommer jag på efter ett tag ba "ööhh? o.O väntaaaaa?"
aja Kbry,  C ya! ♥
/Linnéa
omg, nyss hände det igen!
ja gick ut för att titta mer på förhäxad och så hörde ja musik och de lät som ett avsnitt där Cupid är med, och ja ba äre när dom reser tillbaka i tiden hon ba jaa.. ja såg vilket avsnitt de va och ba aha nää menade inte det här avsnittet menade när cupid är med.. och mamma ba ja men nu får hon ju bokstaven C för att cupid är hennes största kärlek.. eller ass åsvårt att förklara hur det var i filmen men asså.. åhhh som om ja e synks oxå! ;s sååååå läskigt!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback