Haha, nu äntligen!

Hejsan :D
Nu äntligen skriver jag från datorn på vår blogg :) Det var typ aslänge sedan jag gjorde det :P
Aja, jag hade tänkt att blogga mycket idag så jag hoppas ni tycker det e okej ;)

Visst ja!! jag ville bara säga att jag inte gillar våran header så mycket... eller asså jag gillar bilderna på er 2 men den bilden på mig e typ den fulaste jag någonsin sett.. hehe
Förlåt Linnea men antingen så bara tar du bort min bild och tar en ny eller så gör vi om hela om det äe okej?
Eller ska jag göra en header denna gång?
För jag vet hur den ska se ut i sådana fall :P

mm.. men nu ska jag hitta på någe att blogga om!!

Puss Miranda ♥

Postat av: L I N N É A ♥

Det var Hanna som gjorde headern... o.O

2012-02-19 @ 14:06:08
URL: http://llinneasfoton.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback