FÖLJ MIG SÅ FÖLJER JAG DIG :D

haha väääääldigt passande bild till inklägget, not ! x)
Men hejsan hoppsan, Tisdag äre idag va? aah, och vi ska åka skridskor med skolan på sjön, runt sjön och blablablabla.. haha men iaf FÖLJ MIG, DÅ FÖLJER JAG DIG :D
och jag heter endast           neal1n                på instagram.. oj glömde säga va ni skulle följa mig på, vi tar om det här.
FÖLJ MIG SÅ FÖLJER JAG DIG, på instagram :D
bättre! okey gör det ;) snällaa !! vore så snääälla, jag har liksom än så länge UNDER 30 följare, typ bara 24 eller nåt ;s jag skäääms lite... fast vänta, ni behöver inte följa mig jag har typ inte så roliga foton men jag har över 150 foon :) la upp ungefär 105 på en kväll, hade inget att göra men haha <:)
okey men nu ska jag fixa mig lite, med det menar jag borsta håret borsta tänderna klä på mig jacka o skor och gåååå :)
/Linnéa
btw, väldigt random inlägg javet :D

Postat av: Julia

Följer redan :D

2012-02-07 @ 20:55:04

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback