Data ♥

Hello!
Här sitter jag nu på datalektionen och har inget att göra.. Har precis fyllt i en ankett på internet som man skulle göra ;)
Efter detta har vi bild och sen slutar vi :D Då ska jag hem till pappa för att hömta mikaela och sedan åker vit till Mörby där mamma hämtar oss. Vi ska nämligen kolla på hus i Sollentuna. :P
Det är en jättefin och nyrenoverad lägenhet!!
Hoppas vi får den om den e bra.. :P Problemet är ju att vi är lite längre från Täby, det är ju inte ens samma kommun. Men så långt bort e det ju inte ;)
Ville helst flytta till TYP MARKNADSVÄGEN eller så, men de e så dyrt där. :/
Kommer säkert bli bra i sollentuna också (om vi flyttar),...

I morgon ska jag jue få tandställning, fast bara på nedre käken :( Det e läskigt...jag e rädd att det kommer se fult ut och hur ont det kommer göra. :S Jag kommer få senare på övre käken.. men de e efter jag opererat bort en tand som sitter i gommen..

Ska iallafall kolla på en video :P

Puss Miranda ♥
(blir ingen bild.. och jag kanske redan har skrivit det om tandställningen..men WHATEVER!) ;p


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback