Bästa bloggen, seriöst!♥

HTTP://WWW.JULIAHOFSWEDEN.BLOGG.SE
är världens bästa blogg, DEt är en tjej, so heter Juliah Strandh. Hon driver den bloggen och har haft den i ungefär ett år. Och hon har förlorat sin pappa, han var alkolist.. och så förlorade hon sin syster, hon och hnnes kompis blev påkörda av en bil och båda dog direkt. och så kämpade hon och tänkte att det inte kunde bli värre så får hon reda på att hennes mamma hade cancer.. efter massa cellprov och operationer (tror jag) får dom veta att hon inte kommer klara det.. Hennes mamma gick också bort. Men hon kämpar vidare och lever livet med vänner och bor hos sin låtsas pappa!
I hennes blogg skriver hon om hennes liv och vad hon gör på dagarna. Hur hon klarade av allt det här, hon föll och sen tog sig upp igen och verkligen kämpar, sjukt stark tjej asså!
Juliah är en jättebra förebild (säger man så..?) Och hon uppdaterar sin blogg väldigt bra.
Gå in på hennes blogg, ni kommer inte ångra er! Efter första gången jag såg hennes blogg började jag läsa den direkt! Juliah, du är så stark, det är grymt av dig att du kämpar så och orkar! Hoppas du har det bäst, kram!
KLICKA PÅ LÄNKEN SOM ÄR LÄNGST UPP I INLÄGGET! :*
/Linnéa ♥

Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

oj tack så jätte mycket för att du tog dig tid till att skriva ett inlägg om mig, betyder mycket!



KRAM

2012-02-16 @ 07:21:36
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback