And of we go to......

TANDLÄKAREN!
Usch, usch!
Vill inte dit, men måste..eller asså det är inte vanliga tandläkaren utan ännu värre!!
Det är...............................................kirurgi-tandläkaren!! ;O
Åh nej! Ska ju snart dra ut min tand i gommen, så de måste kolla vart tanden sitter och hur de ska dra ut den och vilken tång de ska använda och massvis med sånt! :O (lite överdrivet blev det där kände jag) :P

Aja, jag e inte så rädd nu, men när jag väl sitter där i tandläkarstolen eller väntrummet så får jag ont i magen och börjar prutta. Stackars tandläkare om jag måste prutta när de kollar i min mun! hahahaha
Bara skoja, men alla måste vi ju prutta ibland. Det skulle vara hemskt om något sånt hände ;D


Fy vad läskigt, skulle inte stå ut med en sån tandläkare...jag skulle SKITA på mig ;P hahahhah

Puss Miranda ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback