5 underkläder rikare ! ;D

HAHA okey ingen bild kommer, palla det... på mina underkläder liksom ;) men mamma har köpt två BH:ar och tre fina trosor till mig ;D yeeeey tack, behövde verkligen BH:ar ! ;o haha ♥
men jag har inget speciellt att blogga om, kanske kommer senare med låttips eller något sånt, jag suger på sånt men kan ju alltid försöka.. eller inte ;)
men jag har letat i ca 3 timmar efter en bild, letade under hela lunchen men jag hittar den inte.. asså jag stör mig på det -.-' och den finns inte på min dator eller någonstans !! jag hade gjort ett inlägg och skrivit att jag hade en ny tröja och la ut en bild på när jag står i spegeln med tröjan på, rosa - vit tröja men hittar den inteee -.-' ;((( </3
arkivbild...
hejdå !
/Linnéa


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback